W ramach usługi digitalizacji dokumentacji dla naszych klientów świadczymy następujące usługi:

  • Skanowanie (przetwarzania) dokumentów papierowych do dokumentów elektronicznych.

Dokumentacja papierowa dostarczana przez Klienta jest poddawana obróbce. Wynikiem pracy w zależności od potrzeb klienta są w pliki: graficzne, tekstowe, arkusze kalkulacyjnych lub pliki w formacie PDF (zwykłe lub z możliwością przeszukiwania tekstu).

  • Automatyczny odczyt danych OCR (Optical Character Recognition).

Po zeskanowaniu dokumentów ADMERIA może dokonać odczytu danych znajdujących się na dokumencie. Operacja ta pozwoli na uzyskanie pliku w edytowalnej formie, umożliwiając tym samym jego dalsza obróbkę bezpośrednio przez Klienta.

  • Archiwizacja (backup) dokumentacji elektronicznej i jej udostępnianie.

Klienci, którzy nie dysponują własną infrastrukturą lub dbaja o wysoki poziom ochrony danych mogą dokumentację elektroniczną przechowywyać na naszych serwerach. W ramach usługi klientowi zostaje przydzielone miejsce na naszych serwerach oraz dostęp do własnej, szyfrowanej strony internetowej, na której znajdują się zbiory danych. W przypadku skorzystania przez Klienta jedynie z usługi backupu danych dostęp online nie jest możliwy.

  • Zarządzanie dokumentacją elektroniczną.

W ramach usług zarządzania dokumentacją ADMERIA wykonuje usługi indeksacji plików (ręczne wprowadzanie metryki plików tak aby ich wyszukanie było szybkie i proste) oraz   tworzenie w porozumieniu z Klientem indywidualnej struktury dokumentacji elektronicznej, w której przechowywane będą dokumenty Klienta.

 

Artykuły dotyczące digitalizacji i archiwizacji dokumentacji: