W ramach usługi digitalizacji dokumentacji dla naszych klientów świadczymy następujące usługi:
- Skanowanie (przetwarzania) dokumentów papierowych do dokumentów elektronicznych.
Dokumentacja papierowa dostarczana przez Klienta jest poddawana obróbce. Wynikiem pracy w zależności od potrzeb klienta są w pliki: graficzne, tekstowe, arkusze kalkulacyjnych lub pliki w formacie PDF (zwykłe lub z możliwością przeszukiwania tekstu).
- Automatyczny odczyt danych OCR (Optical Character Recognition).
Po zeskanowaniu dokumentów ADMERIA może dokonać odczytu danych znajdujących się na dokumencie. Operacja ta pozwoli na uzyskanie pliku w edytowalnej formie, umożliwiając tym samym jego dalsza obróbkę bezpośrednio przez Klienta.
- Archiwizacja (backup) dokumentacji elektronicznej i jej udostępnianie.
Klienci, którzy nie dysponują własną infrastrukturą lub dbaja o wysoki poziom ochrony danych mogą dokumentację elektroniczną przechowywyać na naszych serwerach. W ramach usługi klientowi zostaje przydzielone miejsce na naszych serwerach oraz dostęp do własnej, szyfrowanej strony internetowej, na której znajdują się zbiory danych. W przypadku skorzystania przez Klienta jedynie z usługi backupu danych dostęp online nie jest możliwy.
- Zarządzanie dokumentacją elektroniczną.
W ramach usług zarządzania dokumentacją ADMERIA wykonuje usługi indeksacji plików (ręczne wprowadzanie metryki plików tak aby ich wyszukanie było szybkie i proste) oraz tworzenie w porozumieniu z Klientem indywidualnej struktury dokumentacji elektronicznej, w której przechowywane będą dokumenty Klienta.
Artykuły dotyczące digitalizacji i archiwizacji dokumentacji: